سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی روند اجرای پویش ملی سلامت در بندرعباس

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت بندرعباس بر افزایش پوشش جمعیتی غربالگری فشار خون و دیابت پویش سلامت در استان تاکید کرد.

دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بازدیدها ضمن دیدار و گفتگو با کادر بهداشتی به ویژه مراقبین سلامت و ماما مراقبین در جریان آخرین اقدامات و فعالیت های پویش سلامت قرار گرفت.

دکتر فرشیدی ضمن تاکید بر پیگیری و ارتباط نزدیک با جمعیت هدف در این برنامه ابراز کرد: با استفاده از ابزارهای مختلف ضمن اطلاع رسانی و آموزش افراد بیمار فشارخونی و دیابتی را شناسایی کنید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت رابطین و سفیران سلامت، معلمین و کادر آموزشی در مدارس، مبلغین دینی در مساجد، ارسال پیامک و ارتباط تلفنی با خانواده ها می تواند در پیشبرد اهداف پویش ملی سلامت در هرمزگان کمک کننده باشد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت از مسئولان حوزه بهداشت و کادر بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت خواست همانند سایر طرح های ملی از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات فنی و موتوری هلال احمر، آموزش و پرورش و سایر ارگانها و بخش ها در کمک به نیروهای بهداشتی در پیشبرد برنامه پویش کمک بگیرید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.