سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸۱ درصدی جابجایی مسافر در کرمان 

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل مسافرکرمان گفت: با رونمایی از پنج دستگاه اتوبوس دیگر، افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر به ۸۱ درصد رسید.

محمد‌باقر سلطانی گفت: به مناسبت روز حمل‌و‌نقل عمومی و به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، پنج دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده به‌همراه یک دستگاه اتوبوس تعمیرگاه سیار و یک دستگاه کارواش سیار، به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی شهر افزوده شد.

وی افزود: این تعداد اتوبوس براساس نظرات کارشناسان، جایگزین اتوبوس‌های از رده‌خارج و فرسوده در بعضی از مسیر‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های فرسوده به‌منظور استفادۀ دوباره در مجتمع تعمیرگاهی شهرداری کرمان بازسازی خواهد شد، اظهارکرد: اتوبوس تعمیرگاه سیار، به‌منظور تعمیر خودرو‌های سطح شهر، با امکانات یک تعمیرگاه به سیستم اضافه شده تا در صورت بروز مشکل برای اتوبوس‌های شهری، مشکل آن‌ها در کمترین زمان برطرف شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، زیباسازی و پاکیزگی ایستگاه‌های اتوبوس شهر را از مطالبات مردم ذکر و تصریح کرد: به دستور شهردار کرمان، یک دستگاه اتوبوس کارواش سیار نیز، به‌منظور شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس، بازسازی و راه‌اندازی شده است.

سلطانی، به بهره‌برداری از فاز سوم اتوبوس‌های بازسازی‌شده در آینده‌ای نزدیک اشاره و بیان کرد: تا پایان امسال، هشت دستگاه اتوبوس بازسازی‌شدۀ دیگر نیز، اضافه خواهد شد.

ازپارسال تاکنون و در بهمن‌ماه ۱۴۰۱، ۵۰ درصد؛ تیرماه ۱۴۰۲، ۲۵ درصد، و امروز، شش درصد، درمجموع ۸۱ درصد، جابه‌جایی مسافر در شبکۀ حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان افزایش یافته است.

برچسب ها: بهره برداری ، اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.