سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله رژیم صهیونیستی با بولدوزر به بیمارستان شمال غزه

پس از چند روز محاصره بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی کشتار جدیدی در این بیمارستان به راه انداختند.

پس از چند روز محاصره بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی کشتار جدیدی در این بیمارستان به راه انداختند. پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از بیمارستان، «انس الشریف» از خبرنگاران حاضر در این بیمارستان می‌گوید که بلدوزر‌های اسرائیلی چادر‌های آوارگان موجود در این بیمارستان را زیر گرفتند.

به گفته وی، این بولدوزر‌ها همچنین ده‌ها نفر از افراد زخمی و بیمار را که زنده بوده‌اند، دفن کرده‌اند و شمار زیادی از پیکر شهدا نیز رها شده است.

وضعیت در سایر بیمارستان‌ها و چادر‌های مناطق مختلف غزه نیز به مراتب بدتر است. شبکه خبری الجزیره به سراغ بیمارستان «شهداء الاقصی» در شهر دیر البلح در جنوب نوار غزه رفته است که آوارگان فلسطینی در پارکینگ این بیمارستان چادر برپا کرده‌اند.

به گزارش الجزیره، جنگ، آوارگی و وضعیت غم انگیز نوار غزه، بیش از یک میلیون و هشتصد هزار آواره فلسطینی را به جایی رسانده که خیلی‌هایشان با وجود بارش باران و وجود گل و لای در چادرهایشان به سر می‌برند.

در خصوص حمله به مواضع نظامیان صهیونیست، نهاد رسانه‌ای «الاعلام الحربی» امروز (شنبه) در هفتادمین روز جنگ در غزه از ۵۰۹ عملیات علیه مواضع ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ خبر داد.

جزئیات این حملات بدین شرح است:

- ۲۰۹ عملیات با موشک‌های هدایت شونده

- ۱۳۱ عملیات با گلوله‌های توپخانه

-۴۱ عملیات هدف‌گیری نظامیان با سلاح تک تیرانداز

- ۴۳ عملیات راکتی - ۳۵ عملیات با موشک «برکان».

- ۲۰ عملیات شلیک پدافند هوایی

- ۱۴ عملیات تیراندازی

- ۹ عملیات تهاجمی پهپادی

بعدازظهر امروز نیز رسانه‌های اسرائیلی، از اصابت یک پهپاد به منطقه «مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان رسما مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اعلام کرد با یک پهپاد انتحاری محل تجمع گروهی از نظامیان اسرائیلی را در مجاورت پادگان «رامیم» هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله با اشاره به اینکه این عملیات امروز ساعت ۱۱ به وقت محلی انجام شده، اضافه کرد این حمله تلفات قطعی به دنبال داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اگر اطلاعاتی که میدن درست باشه تقصیر اصلی متوجه حماس و گروه های فلسطینی هست که بین مردم قایم میشن و از مردم عادی به عنوان پوشش استفاده میکنن و با لباس و قامت مردم عادی میجنگن و باعث میشن طرف مقابل مجبور بشه اهداف غیر نظامی رو برای زدن اونا تخریب کنه
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
میدانید 1 میلیارد دلار به ارتش اسرائیل تزریق شده یعنی چی؟؟؟!! یعنی اوضاع از این هم خراب تر میشه پس هیچکی نمیتونه جلو اسرائیل بایسته!