سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز بوشهر- دبی و بالعکس از سرگرفته شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده پرواز بوشهر- دبی و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی "قشم ایر" از سرگرفته شد.

علی باستین روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبی یکی از مقصد‌های مهم گردشگری و تجاری منطقه و بویژه استان بوشهر است که قبل از این هم استانی‌ها برای مسافرت به این بندر تجاری و اقتصادی ناگزیر به استفاده از فرودگاه شیراز با مسیر حداقل ۳۰۰ کیلومتر زمینی بودند.

وی افزود: این خط پروازی توسط شرکت هواپیمایی "قشم ایر" در هفته چهار پرواز رفت و برگشت روز‌های سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: امید است با این تلاش‌ها و با همکاری اتاق بازرگانی بندر بوشهر خدمات دهی پروازی در مسیر بوشهر- دبی و بالعکس آغازی برای پرواز بوشهر به سایر کشور‌ها باشد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر نیزگفت: حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی در حوزه کسب و کار و تجارت و بازرگانی نقش بسزایی دارد که اکنون استان بوشهر در حوزه دریایی ظرفیتی برای کشور است و حمل و نقل هوایی نیز از نیاز‌های استان است.

خورشید گزدرازی افزود: برقراری پرواز بوشهر- دبی و بالعکس باتوجه به ارتباطاتی که امارات در حوزه تجارت خارجی و گردشگر دارد می‌تواند به جذب گردشگر و توسعه مراودات تجار استان بوشهر کمک وافری کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امارت کشوری در مرکز منطقه خاورمیانه است می‌تواند در حوزه تجارت و بازرگانی به توسعه مراودات تجاری استان نقش موثری ایفا کند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر عنوان کرد: اتاق بازرگانی نیز تلاش دارد تسهیلات لازم را در این زمینه اجرایی کند تا این پرواز‌ها در مسیر بوشهر-دبی افزایش و همچنین امکان پرواز بوشهر به کشور قطر نیز فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.