سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار دشتی:

کارگاه سواد رسانه و مرکز مشاوره خانواده در دشتی راه اندازی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی از توابع استان بوشهر گفت: کارگاه سواد رسانه و مرکز مشاوره خانواده در دشتی در راستای بهبود فعالیت‌های اجتماعی راه اندازی می‌شود.

اکبر قایدی جمعه شب در نشست با فعالان اجتماعی و سمن‌های شهرستان دشتی اظهار کرد: دشتی دارای ظرفیت بالایی در مسیر پیشرفت و تعالی است و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

قائدی با تاکید بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوعات مهم و پیچیده‌ای هستند که نیازمند برنامه ریزی و هدفمندسازی در این حوزه هستند، تا شاهد نتایج و بازخورد مطلوب از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم.

وی بر راه اندازی مرکز مشاوره خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دشتی در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی «سواد رسانه ای» برای والدین و دانش آموزان به صورت نمونه در مدرسه شهید مهذبیان شهر خورموج برگزار می‌شود.

قایدی در ادامه یادآور شد: انتخابات موضوع اجتماعی ما است و امروز وظیفه همه ما آگاهی دادن به مردم برای افزایش سطح مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه را عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در برگزاری همایش «دشتی، آینده پیشرفت» همکاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.