سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظاری: استقلال با دست‌های پنهان به گل تساوی رسید/ پرسپولیس برنده واقعی دربی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن طور که باید و شاید بازی از لحاظ فنی کیفیت نداشت و باب میل هواداران نبود.

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس درباره تساوی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: از آن جایی که دربی حساسیت  و جذابیت خودش را دارد و همه جای دنیا به این صورت است، این بازی هم حساس بود. هواداران ۲ تیم دوست داشتند یک بازی خوب از سوی تیمشان ببینند، اما متاسفانه  بازی جذابی از آب در نیامد. آن طور که باید و شاید  این بازی از لحاظ فنی کیفیت نداشت و باب میل هواداران نبود.  

استقلالی ها تا صبح هم نمی توانستند گل بزنند 

او افزود: به نظرم تا دقیقه ۷۰ بازی هیچ کدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس از یکدیگر سرتر نبودند و بعد از آن پرسپولیس از تجربه اش استفاده کرد و به گل رسید. امید عالیشاه گل زیبایی به ثمر رساند. بازی رنگ و بوی دیگری بعد از گل پرسپولیس  به خود گرفت و یک مقدار هیجان پیدا کرد. البته بازی از لحاظ فنی جالب نبود. تیم استقلال می‌خواست گل خورده را جبران کند و از آن طرف، پرسپولیس قصد داشت از گل زده محافظت کند، اما متاسفانه دست‌های پنهان وارد کار شد و استقلال به گل تساوی رسید، گرنه آبی پوشان تا صبح هم نمی‌توانستند به پرسپولیس گل بزنند.

شادی گل تساوی استقلالی ها نشان دهنده بزرگی پرسپولیس است 

انتظاری درباره اینکه  استقلالی‌ها بعد از گل زدن خیلی خوشحالی کردند و انگار قهرمان شدند، گفت: این نشان دهنده بزرگی پرسپولیس است و استقلالی‌ها با  مساوی برابر پرسپولیس جشن و پایکوبی کردند، اما تیم ما آن قدر بزرگ است که این شادی‌ها را در جشن قهرمانی انجام می‌دهد. بازیکنان هم ناراحت بودند و دوست داشتند این بازی را پیروز شوند. هواداران می‌دانند و قدردان زحمات بازیکنان هستند. از دید ما برنده واقعی پرسپولیس بود. وقتی دست‌های پنهان وارد کار می‌شود، کاری از هیچ کس ساخته نیست. به نظرم هواداران استقلال می‌دانند که تیمشان با دست‌های پنهان بازی را به تساوی کشاند.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: شاید روز خوب پرسپولیس نبود، اما به نظرم بازیکنان از تجربه خود استفاده کردند و یحیی گل محمدی تعویض‌های خوبی انجام داد و بعد از آن، پرسپولیس به گل رسید. به نظرم ایراد ندارد  که بازی مساوی شد و بازیکنان ما سرشان را بالا بگیرند.  

خوشحالی  بعد از  گل استقلال زیبنده خداداد افشاریان نبود 

او درباره خوشحالی خداداد افشاریان بعد از گل استقلال بیان کرد: به نظرم زیبنده رئیس کمیته داوران نیست که بعد از گل استقلال بخواهد شادی کند و آن کسی که روی شانه افشاریان افتاد به طور حتم از خودشان بود. این موضوع باعث شد که شک و شبهه به وجود بیاید. هواداران می‌دانند که برنده واقعی پرسپولیس بود و شک نداریم و کاری به این مسائل نداریم. به هر حال  پرسپولیس آن قدر بزرگ است که همه می‌خواهند این تیم را ضربه بزنند، اما نمی‌توانند، چون پرسپولیس قدرتمند است و ۴۰ میلیون هوادار پشت این تیم است. پرسپولیس یک ساله به وجود نیامده است و ۶۰ سال قدمت دارد. حالا بازی دربی را با پنالتی برای استقلال برگرداندند. بازی‌های لیگ ادامه دارد و حتما ما با قدرت برمی گردیم و فکر می‌کنم همین انگیزه‌ای می‌شود که  کاپیتان تیم جام قهرمانی را با حضور هواداران بالا ببرد.

پرسپولیس با جذب بازیکنان خوب در نیم فصل دوم شانس اول قهرمانی است

انتظاری درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر موفق شود، گفت: شک نکنید که پرسپولیس به موفقیت می‌رسد. البته در بازی دربی، استرس و ترس از نباختن و فشار بر روی بازیکن، مربی و هوادار وجود دارد. به نظرم پرسپولیس برنده دربی شده است، اما استقلالی‌ها آمدند و با دست‌های پنهان توانستند به گل تساوی برسند. معتقدم تیم ما می‌تواند به بازی‌ها برگردد و ۲، ۳ بازی داریم تا نیم فصل تمام شود و به طور طبیعی باید تیم تقویت شود. تیم‌های سپاهان و تراکتور دارند خوب بازی می‌کنند و پرسپولیس نیم فصل دوم سختی دارد. به نظرم آن جا‌هایی که خلا احساس می‌شود باید بازیکن جذب شود و قطعا باید مدیریت باشگاه باید زودتر دست به کار شود. بازیکنی که یحیی گل محمدی مدنظر دارد باید به خدمت گرفته شود. انتظار هواداران زیاد است و این توقع به جا است. آن‌ها بدون چشمداشتی در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند و دوست دارند تیمشان پیروز شود و با بردش زندگی می‌کنند و با باختش ناراحت می‌شوند و توقع این می‌رود که ۲، ۳ بازیکن خوب در نیم فصل جذب شود. به نظرم در صورت جذب بازیکنان خوب،   قطع به یقین نیم فصل دوم قطع به یقین شانس اول قهرمانی هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
خون آبی
۱۷:۳۶ ۲۲ دی ۱۴۰۲
عجب ! پس دستهای پنهان باعث گل زدن تاج کبیر شده ! مردک لنگی دوزاری از تیم لنگی خودت بگو که همین دستهای پنهان هزاران بار حق رو ناحق کردن و دو دستی دادن به تیم منفورت. از کی تا حالا VAR شده دستهای پنهان؟! وقتی VAR به صورت رسمی بیاد ایران دیگه فاتحه اون تیم جعلی تون رو باید بخونید
بی نام
۱۹:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
تا دیروز گزارشگر بود داور بود حالا وار هم اضافه شده دست به هم بدهند پدر پرسپولیس در بیارن. کجا دنیا این جوریه حق کشی روز روشن. اخراج نکردن بازیکن خاطی از صدتا پنالتی بیشتر بود حالا پنالتی الکی گرفتن چه معنایی داشت؟ جواب هوادارها را کی بده؟ هر کاری بکنید پرسپولیس تا تیم همیشه پیروز تیم مردمیه و تو قلب مردم جا دارد.
محمد
۰۳:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
۱۱ امتیازتون لطف داوری بود داداش
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
انتظاری؟؟؟ توکی هستی که ؟؟؟ دستهای پنهان که همیشه برای پیروزی تیم دوم پاییتخته---- چند امتیاز همین فصل از نبود وی ای آر به جیب پیروزی ریختن---خجالتم هم نمیکشید باز درمورد داوری حرف میزنید .... گنده گوزی میکنید مشکلی نیست ولی چرا تو آسیا هیچ غلطی نتونستید بکنید امسال چند تا بازیکن 50 میلیاردی جذب کردن براتون ... با استقلال چندین فصل چیکار میکنن ؟؟؟؟
سهند
۱۴:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
بی انصافیر برنده شدن
سهند
۱۴:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چرا نمیزارن وار بیاد تولیگ
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
ای بی سواد !!!
مگر مجبوری اظهار نظر کنی ؟!!
سهند
۱۴:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چرا نمیزارن وار بیاد تولیگ
سهند
۱۴:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چرا نمیزارن وار بیاد تولیگ
نیاز تاجی
۱۴:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
هر دو خوب بازی کردند
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
پیروزی خوب بازی کرد
محمد
۱۳:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خوبه یک گل خوردیم
محمد
۱۳:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خوبه یک گل خوردیم
rkh
۱۱:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
پرسپولیس 4 مسابقه خودشا با گلهای افساید بدست آورده این دفعه نتونست خیلی داغ کردند زیاد نگران نباشید بقیه بازیها را با داوری وحمایت دولت یه کاریش می کنید من به نظرم شما دوست عزیزی که این حاشیه هارا می نویسید چرا این 4 مسابقه را مطلبی درموردش ننوشتی ،همین قبل دربی گل افساید ترابی می نوشتی......
بی نام
۱۹:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مرد مومن تیم شما از دقیقه شصت اخراجی داشت اگر اخراج می شد چیزی از تیمتون باقی نبود. وار بیاد عدالت اجرا بشه نه بی عدالتی. ولی خوشحالیم با مساوی در مقابل پرسپولیس همیشه پیروز جشن گرفتین نشان از ابهت این تیم می رسونه.
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
دیگه این کاملا مشخص هست که چند سال هم دولت هم فداراسیون دست به دست هم دادن تا استقلال رو با حاشیه بیارن
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
نمیحواد کاسه داغ تر از اش باشی شما بیا برو ببین چنتا گل پرسپولیس امسال خطا یا آفساید بوده و به گل رسیدن/بعدش هم بازیه دیگه اگه همین صحنه پنالتی برا پرسپولیس بود بازم این مواضع رو میگرفتین
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چقدر یکطرفه به قاضی رفتید
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اگه از اول لیگ وار بود الان پیروزی در رده هشتم بود
علی
۰۹:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
دیگه دوران پیروزیهای که با اشتباهات عمدی داوران بدست می آمد تمام شد
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
دو پنالتی دیگر به سود استقلال را نگرفتند. در آخر وقت یک پنالتی گرفتند تا بازی مساوی شود
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
برای همین بود که نکونام برای گل مساوی خوشحالی می کرد؟ !!!!!
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
لطفاهرکس هرچی گفت وهرمصاحبه ای انجام بشه نزارید
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
ایشون دقیقا کدوم بازی رو دیدند؟
والا بازی که ما دیدیم پنجشنبه ساعت 4.15 شروع شد و استقلال کاملا تیم برتر زمین بود تو یدونه اشتباه فقط پرسپولیس گل زد وگرنه نزدیک دروازه هم نمیتونست بشه
امیر
۱۱:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مطمئنی همین بازی رو دیدی خودخواهی هم حدی داره.
محمد
۰۸:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
سلام !به قول این آقا یه بار دست پنهان ،دو بار دست پنهان ، دیگه نه سه بار.اصلا 3 بار پنالتی مسلم رو داور ،فقط یکی رو اونم دیگه روش نشد !قبول کرد.
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خدایا روزی ام را آرزوست ملت پولشان را در رفاهشان خرج کنن نه در فوتبال
Bm20
۰۸:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
معلوم داره منفجر میشه از وی آی ار
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
سلاطین تبانی..یه ملت ازتون متنفر هستند..لنگی ها
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
بازی با وی آی آر انجام شد نتیجه اش این شد که لنگ چهره پلیدش نمایان شد
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اول برو نهضت سواد آموزی ، بعدا" اظهار نظر کن !!!
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
کاش واسه همه بازی ها VaR باشه تا ببینیم بازم پرسپولیس قهرمان میشه یا نه
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اگر car از ششماه قبل اومده بود ، الان استقلال توی جدول دهم بود !!!
دختر آبی
۰۸:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
دقیقا
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
فشل کردن سیستم کمک داور ویدیویی عوارضی دارد که حالا حالاها قابل ترمیم نیست و تمام امیدها را نسبت به پایان جنجالهای داوری خصوصا از طرف استقلالیها از بین برد.
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
این دو تیم هر دو خوب هستن
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چی شده دست پنهان چیه
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
نکونام میدونه
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
شادی گل رو ندیدی که بزرگی از یادت بره. از مربی گرفته تا پیشکسوت و بازیکن دنبال درست کردن حاشیه هستین
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
بدید جام رو به این پرسپولیس بره پی کارش دیگه ...
هر بازی که باخت یا تساوی میده شکایت از تیم مقابل میکنه که برد مال من بوده تیم مقابل نامردی کرده و توطئه کرده برد رو از من گرفته
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اگه دستان پشت پرده وجود نداشت، پرسپولیس سالها داخل لیگ برتر بازی نمی‌کرد ...
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
کافر همه را به کیش خود می بیند همیشه پرسپولیس با کمک و یاری به گل میرسه حالا استقلا را مثل خودش میبینه
امیر
۰۸:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
کاش به خوبی قضاوت میشد