سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت آخرالزمانی مردم غزه و مشکلاتی که قابل باور نیستند + فیلم

مردم غزه از زمان حمله رژیم صهیونیستی با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند که یک خبرنگار به بیان این مشکلات پرداخته است.

صد‌ها نفر از شهروندان غزه در صف‌های طولانی به انتظار نشسته‌اند تا برای رفع نیاز‌های ضروری خود، یک کپسول گاز دریافت کنند. یکی از شهروندانی که از ساعت ۳ بامداد در صف ایستاده می‌گوید: ما هر روز به اینجا می‌آییم، ولی کپسولی وجود ندارد؛ البته گفته می‌شود گاز وارد شده، ولی زود تمام می‌شود.

یک زن فلسطینی هم به خبرنگار شبکه افق می‌گوید: فقط خدا می‌داند که ما در چه وضعیت و چه دشواری شدیدی هستیم.

 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مگه ما ملت امام حسین نیستیم ؟مگه ما ملت شهادت نیستیم ؟ پس کجاش نسنجیده ؟ نکنه از گشت زنی یه ناوه امریکای تو خلیج فارس توهم جنگ جهانی برت داشته ! نترس . هستند مردان بی ادعای که در نماز ارزوی شهادت می کنن .یادتان باشد همیشه عافیت اندیشان و مصلحت طلبان نسبت ببه جنایتکاران میدان دادن !
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
همه باید این کلیپ را ببنند

How A Jewish settler changed his mind

HasanAbi
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
یک سؤال برای ملت پیش امده . چرا بیشتر از چهل سال مردم فلسطین رو تحریک کردیم و دم از نابودی صیهونیست غاصب زدیم . و حالا فقط نظارگر هستیم و حتی توان رسان اب خوردن را هم به این بیچارگان نداریم . ایا شهید شدن بیست هزار انسان مظلوم و اواره شدن هزاران انسان در رنج کافی نیست . یا فقط باید به شعار مرگ بر اسرایل اکتفا کرد ! روز قدس گلو پاره می کنبم که ملت فلسطین در کنار شما هستیم برای نابودی صیهونیست اما در روز عمل عافیت اندیش میشویم . این همه تناقض در گفتار و عمل ؟؟ درد و رنج مسلمانان تا کی ؟ ضجه های کودکان و فریاد استمداد مادران داغدار تا کی ؟ ایا جوابی میتوان داد ؟
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
نسنجیده حرف نزن.اگر ما بصورت آشکار کمک کنیم بهونه ای به دست آمریکایی و اسرائیلی میدیم تا جنگ جهانی رو شروع کنن.
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
شعار تا عمل از زمین تا آسمان هست ایکاش کشور اسرائیل وفلسطین در کنار هم زندگی میکردن بدون هیچ مشکلی این مقصر دولت مردان خودخواه هست نمی‌گذارند ملت‌ها راحت زندگی کنند هی انگولک بازی در میارند