سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی:

حادثه ترویستی راسک جنایت آشکار همراستا با ظلم و جور رژیم صهیونیستی است

درخشان گفت: حادثه ترویستی حمله به مقر فرماندهی انتظامی راسک جنایت آشکار همراستا با ظلم و جور رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس است.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک، بمپور، فنوج، لاشار، بنت، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: واقعه دردناک و نفرت برانگیز حمله به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک و شهادت مظلومانه تعدادی از نیرو‌های جان بر کف و حافظان امنیت وطن محکوم هست و از این موارد اعلام بیزاری می‌کنیم، چون مخل امنیت و به ضرر توسعه و آبادانی است.

وی افزود: تروریست‌های جیره خوار یکبار دیگر چهره وقیح ایادی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده امنیت ایران اسلامی را برای جهانیان نمایان و لکه ننگی ابدی بر دامن این روسیاهان و خود فروختگان سست عنصر و حامیان بزدل آن‌ها بر جا گذاشت.

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر ادامه داد: این جنایت آشکار همراستا با ظلم و جور رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه هدفی جز ایجاد نا امنی در کشور و ایجاد اختلاف قومی و مذهبی دنبال نمی‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک بدانند که قطره قطره خون پاک این شهیدان والا مقام باعث و بانی هوشیاری و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های حق طلب، آزادی خواه و آزاد اندیش جهان خواهد شد.

درخشان افزود: ضمن محکومیت این حمله کور تروریستی به مقر انتظامی راسک، از متولیان امر امنیت کشور در خواست اکید داریم تا ضمن شناسایی عاملان و آمران این جنایت ضد بشری تمام تلاش خویش را معطوف به برخورد قاطع با مخلان امنیت تا بازگشت کامل آرامش به جامعه کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی برای شهرستان مرزی راسک خدمات زیادی انجام داده است و قابل تقدیر است.

نیمه شب پنجشنبه ۲۳ آذرماه در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیرو‌های پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.