سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت‌مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: رضایت‌مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران استان باشد.

کاظم دبیر در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی آن‌ها باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکرد‌های عالی مدیران، کارکنان و فرمانداری‌ها در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایت‌مندی عملکرد کارکنان اقدام می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز به‌صورت دوره‌ای رصد و مشکلات موجود برای خدمت‌رسانی مطلوب برطرف می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.