سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای پاک شهرهای استان قزوین با بارش پاییزی

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: بارندگی‌های ۲ روز گذشته، هوای همه شهرستان‌های استان را نیز پاک کرد.

سعید میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: بارندگی‌های ۲ روز گذشته، شاخص آلایندگی‌های منطقه را به زیر عدد ۹۰ رسانده و هوای همه شهرستان‌های این استان را نیز پاک کرد.

وی افزود: داده‌های ایستگاه سنجش کیفیت هوای استان قزوین که به صورت لحظه‌ای و شبانه روزی مورد رصد قرار می‌گیرد، در بررسی‌های امروز خود کیفیت هوای شهر‌های قزوین، الوند و آبیک را به ترتیب ۵۴، ۴۱ و ۸۶ اعلام کرده و در عین حال هوای شهرستان‌های الوند و آبیک نیز پس از چند روز به حالت قابل قبول بازگشت.

میرزاحسینی علت کاهش آلودگی هوای استان را بارندگی‌های چند روز اخیر در سطح منطقه اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که با پایداری جو در روز‌های آینده احتمالا دوباره شاهد افزایش میزان آلاینده‌های جوی در برخی از شهر‌های استان باشیم.

شاخص آلودگی هوا عبارت از وضعیت صفر تا ۵۰ خوب و هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۰ تا ۲۰۰ ناسالم برای تمامی گروه ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ خیلی ناسالم و بیش از ۳۰۰ خطرناک و بحرانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.