سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش‌ها تا امشب/ کاهش دمای هوا محسوس است

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: فعالیت سامانه بارشی تا امشب در استان ادامه دارد.

 

نخعی رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سامانه بارشی که دیروز در استان فعال شد امروز به صورت ضعیف‌تر در منطقه ادامه دارد.

او افزود: از دیروز تاکنون بیشترین میزان بارندگی با ۲۲ میلیمتر در ایستگاه قدمتگاه و پس از آن با ۱۵ میلیمتر در ایستگاه حسین‌آباد نهبندان به ثبت رسیده است.

نخعی ادامه داد: در این مدت میزان بارندگی در شهرستان‌های فردوس، طبس و قائنات هر کدام ۴ میلیمتر، بیرجند و خوسف ۳ میلیمتر، نهبندان ۶ میلیمتر، سرایان یک میلیمتر، حاجی‌آباد زیرکوه ۷ میلیمتر، بشرویه کمتر از یک میلیمتر و در سربیشه و درمیان ناچیز بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: در ارتفاعات مناطق مرکزی و شمال شرقی استان از جمله بیرجند، درمیان، سربیشه، قائنات و زیرکوه احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

او بیان کرد: امشب و فردا کاهش دما قابل ملاحظه خواهد بود همچنین برای صبح شنبه سرما و یخبندان شبانه با توجه به کم شدن رطوبت پیش بینی شده است.

نخعی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۲ درجه سلسیوس سردترین و دهسلم نهبندان با ۲۵ درجه سلسیوس گرمترین منطقه بوده است و تغییرات دما در مرکز استان نیز بین ۴ تا ۱۸ درجه سلسیوس  ثبت شده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.