سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با صدور مجوز‌های تأسیس صنعتی در استان پیش بینی می‌شود بیش از ۴ هزار نفر مشغول به کار شوند.

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماهه گذشته ۱۵۴ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۱۲هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان صادر شده که از لحاظ تعداد ۱۹ درصد و از لحاظ پیش بینی سرمایه‌گذاری ۲۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

او افزود: با اجرای کامل این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال برای ۴ هزار و ۲۷۴ نفر به صورت مستقیم در استان فراهم شود که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ برآورد اشتغال ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

آریافر اظهار کرد: این جواز تأسیس‌ها در زمینه تولید کنسانتره زغال سنگ، مس، سرب، روی، شمش طلا، لعاب کاشی و سرامیک، چینی، محصولات بتنی، انواع آجر، تیرچه و اسکلت فولادی، پودر میکرونیزه بنتونیت، تولید درب و پنجره یو پی وی سی، آجر نسوز، آهن اسفنجی، شوینده و ضدعفونی کننده، ابزار و ادوات کشاورزی، یخچال و مصنوعات چوبی و فلزی صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت همچنین ۲۲ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال (هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان) صادر شده که ۵۴۷ نفر به صورت مستقیم در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.