سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان دور نخست جلسات استانی هیات فوتبال مازندران

با برگزاری پنجمین نشست در بهشهر، دور نخست جلسات استانی هیات فوتبال مازندران به پایان رسید.

پنجمین جلسه استانی مسئولان هیات فوتبال مازندران با شهرستان‌ها به میزبانی شهرستان بهشهر و با حضور رحیم درزی خلردی رئیس، آنیتا امیدی نایب رئیس بانوان، پازوکی دبیر، صانعی عضو هیأت‌رئیسه، مسئولان کمیته‌های هیات فوتبال مازندران و مسئولان هیات فوتبال شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود و ساری برگزارشد.

پنجمین جلسه استانی هیات فوتبال مازندران، در سالن کنفرانس هیات فوتبال شهرستان بهشهر برگزار شد و تمامی اعضا همانند جلسات گذشته، انتقادات و پیشنهاد خود را بیان و مسئولان استانی نیز انتظارات و راهکار‌های خود را عنوان کردند.

ریاست هیات فوتبال مازندران در این جلسه گفت: قطعا خروجی این جلسات شهرستانی در آینده اعتلا و موفقیت فوتبال مازندران از گلوگاه تا رامسر را در پی خواهد داشت و چنین جلساتی کمک شایانی به رفع موانع و مشکلات هیات فوتبال استان و شهرستان‌های مازندران خواهد کرد.

او افزود: امروز ما مهمان شما بودیم تا دغدغه هایتان را با گوش جان شنوا باشیم و در کنار هم برای رفع آن بکوشیم و البته راهکار‌های خودمان را برای برون رفت از برخی مشکلات در شهرستان‌ها نیز بیان کنیم.

متولی فوتبال مازندران با اشاره به زحمات روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها گفت: هرچه فوتبال مازندران شاداب ترباشد، این شادابی ریشه در شهرستان‌ها دارد و این شما هستید که موفقیت در فوتبال مازندران را معنا کرده اید و ماهم در این راهکنارتان هستیم.

رحیم درزی خلردی در پایان افزود: این جلسات ایده جدیدی بود که همکاران من آقایان سهرابی، صانعی، رحیمی و امیدی در هیات رئیسه و همچنین پازوکی دبیر هیات فوتبال مازندران پایه ریزی کردند و این شروعی برای جلسات متعدد آینده خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.