سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار و ۷۴۶ واحد مسکونی در میاندوآب نوسازی شد

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه چهار ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در میاندوآب ۲ هزار و ۷۴۶ واحد است.

مهرداد حبیب نژاد رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به نوسازی ۲ هزار و ۷۴۶ واحد مسکونی در میاندوآب گفت: تاکنون ۲۸۶ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در شهرستان است.

حبیب نژاد افزود: تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی و همچنین شناسایی و بازبینی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری میاندوآب از مسائل مهم و با اهمیت به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تاکنون پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در محدوده‌های بازآفرینی میاندوآب ۴۳۰ میلیارد ریال ارزش ریالی داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.