سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره ۹۶ شهید سرباز با حضور استاندار بوشهر برگزار شد

یادواره ۹۶ شهید سرباز منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور خانواده معظم شهدا و استاندار بوشهر برگزار شد.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهیدان را نزد ایزد منان بسیار بالا دانست و اظهار داشت: شهدای گرانقدر زنده واقعی جامعه هستند و نزد پروردگار عالم روزی می‌گیرند.

وی خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت و سبب سربلندی و عزت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: منطقه دوم دریایی سپاه منشا خدمات فرهنگی و اجتماعی بزرگی است و در دوران دفاع مقدس به نام قرارگاه نوح نبی علیه‌السلام منشا عملیات‌های بزرگی در خلیج فارس بود و کمر استکبار جهانی و شیطان بزرگ شکست و هیمنه آن در خلیج فارس غرق کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای سابقه طولانی در مبارزه با استکبار و استعمار است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن ۵ قرن مبارزه با استعمار و استکبار نماد مقاومت است. شهدای گرانقدر ضربه اساسی بر پیکر آمریکا در خلیج فارس وارد کردند که نقش شهدای سرباز بزرگ و به یاد ماندنی است.

محمدی‌زاده نقش سرباز در نیرو‌های مسلح را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نقش سرباز در نیرو‌های مسلح مانند نقش خون در بدن با اهمیت و سبب حیات نیرو‌های مسلح است.

وی با بیان اینکه سرباز در ساختار دفاعی و رزمی نقش حیاتی در نیرو‌های مسلح دارد اضافه کرد: در ۸ سال دفاع مقدس سربازان این تاثیرگذاری را در خط مقدم جبهه‌ها به منصه ظهور رساندند.

استاندار بوشهر پیام شهدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیام شهدا که در وصیتنامه آنان از جمله سربازان شهید مشهود است اطاعت از فرمان رهبری و ولایت برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.