سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت رکورد بی نظیر در استقبال مردم از مسابقات قرآن

هیئت داوران مسابقات سراسری قرآن در بجنورد گفت: حضور پرشورمردم بسیار فراتر از حد انتظار بود و رکوردی جدیدی در تاریخ برگزاری مسابقات قرآن به ثبت رساند.

هیئت داوران چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با صدور بیانیه‌ای ازاستقبال کم نظیر مردم خراسان شمالی از مسابقات سراسری قرآن کریم قدردانی کردند و گفتند: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در حالی به میزبانی شایسته خراسان شمالی برگزار شد که شاهد ویژگی‌هایی متفاوت در مقایسه با ادوار گذشته بودیم. هیئت داوران ضمن سپاس فراوان از سازمان اوقاف و امور خیریه و به ویژه حجت‌الاسلام خاموشی، مسئولان طراز اول، مدیران محترم استان، مردم مهمان‌نواز و شریف، شرکت‌کنندگان و همه عوامل برگزاری این مسابقات قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: هیئت داوران از میزبانی بسیار پرشکوه و کریمانه استان خراسان شمالی و بخصوص مردم خونگرم و قرآن‌دوست آن که به نحو شایسته‌ای شیوه استقبال از برنامه‌های قرآنی و تشویق فرزندان قرآنی کشور را به سایر استان‌ها نشان دادند، نهایت امتنان و قدردانی را داشته و برای آنان سربلندی و سلامتی را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.
هیئت داوران چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

گفتنی است چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قر آن کریم هفته گذشته در بخش‌های متعددی از جمله صوت و لحن برگزار و ۱۹ آذرماه مراسم اختتامیه آن با تقدیر از منتخبان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.