سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در اردبیل سازماندهی شده است

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در استان سازماندهی و لیگ باشگاهی و مسابقات رسمی در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

صمد نوتاش در جلسه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل در واقع یکی از استان‌های فوتبال‌خیز کشور بوده و علی‌رغم نبود تیم لیگ برتری از این استان، طرفداران فوتبال با شور و نشاط خاصی این ورزش را دنبال می‌کنند.

او با قدردانی از شهرداری و شورای شهر اردبیل به منظور حمایت و احیا تیم فوتبال شهرداری، گفت: خوشبختانه فعالیت ورزش فوتبال در استان اردبیل روند صعودی داشته و امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته از طرف مسؤولان استان شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، در سطح استان اردبیل ۶۰ تیم فوتبال و ۴۷ تیم فوتسال سازماندهی شده است که لیگ باشگاه‌های استان را در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌کنیم.

نوتاش تصریح کرد: ۳۵۶ بازی رسمی در لیگ باشگاه‌های استان و در کل حدود ۳ هزار مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال تا به امروز برگزار شده است.

او بیان کرد: ۴۷ نفر از داور‌های استان اردبیل در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور قضاوت می‌کنند و شاهد پیشرفت چشم‌گیر در حوزه داوری استان اردبیل هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۲ مرکز هزینه برای سال جدید پیش‌بینی کردیم که در حدود ۹ میلیارد ریال مورد نیاز فعالیت‌های هیئت فوتبال استان است که برآورد کردیم ۷ میلیارد ریال از این مبلغ تامین شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.