سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی ۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه گفت : جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بررسی ۹ طرح برگزار شد.

حسین خانی رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه گفت : در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان ۹ طرح سرمایه‌گذاری با عناوین محوطه گردشگری، سفره خانه سنتی، مهمانپذیر و مجتمع گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های هرسین، کرمانشاه، جوانرود، روانسر و صحنه است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: این پروژه‌ها با اجرایی شدن موجبات اشتغالزایی برای ۱۲۱ نفر را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: در این جلسه از تعداد ۹ طرح مطرح شده ۶ طرح مورد موافقت، یک طرح مورد مخالفت و ۲ طرح برای بررسی‌های بیشتر به جلسه بعدی موکول شد.

حسین خانی با تاکید بر بررسی دقیق طرح‌ها پیش از مطرح شدن در کمیته فنی برای جلوگیری از اطاله وقت و سرگردانی سرمایه‌گذاراران، از مسئولین شهرستان‌ها خواست تا پرونده‌ها با فرمت‌هایی که اعلام شده و در چهارچوب‌های تعریف شده تشکیل و ارائه شود.

وی تصریح کرد: شفافیت در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها قطعا از انحرافات آتی در پروژه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

حسین خانی گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری استان همه سعی ما بر این است تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و برای اخذ استعلامات برای آن‌ها موافقت اصولی صادر شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
جذب سرمایه گذار گردشگری