سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات معجزه آسای دختر حادثه دیده کرجی پس از ۲ ماه

رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: با تلاش پزشکان یک دختر نوجوان سقوط کرده از یک ساختمان ۵ طبقه پس از ۲ ماه درمان به طور معجزه آسا از مرگ نجات یافت.

دکتر علی برادران رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: دختر نوجوانی که اوایل مهرماه امسال از طبقه پنجم یک ساختمان در کرج سقوط کرد که با توجه به شدت آسیب جسمی و فشار خون پایین امید به نجات وی بسیار کم بود.

وی ادامه داد: روند درمانی این دختر نوجوان بیش از ۲ ماه زمان برد و طی فرآیند درمانی بیش از ۱۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، بیهوشی و، آی سی یو، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، قلب و اورلوژی در درمان وی مشارکت داشتند.

برادران گفت: در این مدت ۱۰ مرحله جراحی روی قفسه سینه، شکم و هر چهار اندام بیمار انجام شد و در طول درمان به دلیل آسیب‌های شدید وارده به قسمت‌های مختلف بدن، بیمار دچار مشکلات فراوانی شد.

رئیس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: در نهایت با لطف پروردگار و تلاش تیم پزشکی جان این دختر با شدیدترین تروما‌های ممکن نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

بیمارستان شهید مدنی کرج یکی از مهمترین مراکز تروما، حوادث و سوانح در استان البرز است که به طور متوسط ماهانه ۱۵ هزار نفر به ابن مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.