سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح ترافیک زمستانی پلیس راه با مشارکت سازمان‌های امدادی

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان اجرا و مانور ناوگان خودرویی و تجهیزاتی این واحد‌ها نیز اجرا شد.

طرح ترافیک زمستانی پلیس راه استان با گردهمایی مسئولان و نمایندگان اداره راه و ترابری، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس‌های راه و راهور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اجرا و مانور ناوگان خودرویی و تجهیزاتی این واحد‌ها نیز اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین ضمن قدردانی از حضور و همراهی همیشگی ادارات و سازمان‌های خدماتی و امدادی با پلیس گفت: این طرح از ۲۱ آذرماه در سراسر کشور آغاز و در استان کرمان با ایام ورود پیکر‌های مطهر شهدای گمنام همراه شده که از خداوند منان می‌خواهیم به برکت وجود این شهدای عزیز و عنایات خاصه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، امسال کمترین سوانح و تلفات جاده‌ای رقم بخورد.

سردار ناصر فرشید با تاکید بر احترام همه رانندگان به حقوق خود و دیگران افزود: امسال در مجموع بیش از ۶۰ هزار نیرو از تمام رده‌های مجموعه انتظامی و پلیس‌های راه و راهور در قالب ۳۱ هزار تیم گشت محسوس و نامحسوس با همکاری سازمان‌های امدادی و خدمات جاده‌ای بکارگیری خواهند شد تا جان شهروند و هموطن عزیزی در جاده‌ها به خطر نیفتد.

وی با اشاره به وجود ۲۰ گردنه خطرناک در سطح راه‌های استان بیان داشت: در این راستا بیش از ۳۶۰ تیم هم به صورت شبانه روزی و هم به صورت مقطعی در این نقاط حادثه خیز حضور دارند و تاکید می‌کنیم در کنار این حجم نیرو و دغدغه مندی پلیس و دیگر نهاد‌ها برای پیشگیری از حوادث، این خود مردم و رانندگان هستند که می‌توانند با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه و دقت در تردد‌های ایام زمستان از وقوع حوادث و تلفات جاده‌ای بکاهند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه، جراید و خبرگزاری‌های استان و با تاکید بر پوشش خبری این رویداد‌ها و دغدغه مندی‌های حوزه کاهش تصادفات تصریح کرد: سال گذشته ۳۹ میلیون تردد در محور‌های استان ثبت شده و به نسبت سال قبل از آن افزایش تردد داشتیم و متاسفانه سال قبل بیش از ۲۰۰ هموطن از اقوام، خویشان و همشهریان من و شما در تصادفات جاده‌ای جان باختند که امیدواریم با اهتمام پلیس و همه سازمان‌های امدادی و مشارکت خود مردم این آمار در سال جاری و سال‌های بعد به صفر برسد.

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.