سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مناسب‌سازی پیاده‌رو و اماکن عمومی در منطقه ۱۳ برای معلولان

با هدف دسترسی‌پذیری معلولان به امکانات شهری یک بوستان، ۳ ساختمان شهرداری و ۱۴ پیاده‌رو از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون مناسب‌سازی شده‌اند.

 محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با تاکید بر اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی برای افراد دارای معلولیت گفت: این اقدام از ابتدای سال تاکنون در سه قالب مناسب سازی معابر، بوستان‍‌ها و ساختمان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه، ۳ ساختمان اداری و فرهنگی شهرداری ناحیه ۲، دهقان و شهرداری ناحیه ۴ با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی، ۵۵ درصدی و ۴۴ درصدی در دست مناسب سازی است، افزود: تصحیح ورودی و مسیر نابینا، نصب بالابر، نصب هندریل، نصب دکمه‌های کنترل کننده دارای خط بریل، نصب موزاییک‌های سکه‌ای در جلوی آسانسور، احداث سرویس فرنگی  مطابق ضوابط و شیوه نامه اجرایی اداره کل معماری و ساختمان از جمله مواردی است که می‌تواند به بهبود شرایط دسترسی پذیری برای معلولان کمک کند.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص مناسب سازی بوستان وحدت گفت: در بحث مناسب سازی این  بوستان می‌توان به مناسب سازی ورودی بوستان، ایجاد مبلمان مناسب معلولان، آبخوری‌های مناسب و نصب وسایل ورزشی ویژه اشاره کرد.

 علی احمدی تصریح کرد: ۱۴۲۷۸ متر طول از خیابان‌ها و معابر منطقه از جمله شهید باقری، پنجم نیروی هوایی، چهارم نیروی هوایی، دهقان، شهیدتیموری فر، برادران شهیدتیموری، دوم نیروی هوایی، شهید منتظری و شش نقطه مازاد بر طرح جامع از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه مجموعا به متراژ ۳ هزار متر طول پیاده رو از جمله مواردی هستند که معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ از ابتدای سال تاکنون تلاش کرده که بتواند با مناسب سازی این فضا‌ها به بهبود کیفیت زندگی معلولین عزیز کمک کند.

برچسب ها: معلولان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.