سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد.

سرهنگ "علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۲۲ آذر ماه ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده بلوار " سرو" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند. 

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک موتورسیکلت به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راکب خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند ادامه داد: ماموران لاستیک موتورسیکلت متهمان را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک موتورسیکلت، موتورسیکلت متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم پور گفت: از متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، یک عدد گاز اشک آور و ۱۰ عدد ECU خودرو سرقتی مجموعا به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

او تصریح کرد: متهمان ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.