سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح زمستانه راهداری در بروجرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد گفت: طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد با چند اکیپ آغاز شد.


محمد ایرانشاهی اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد با سه اکیپ در مجموع ۳۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زمستانه ۳۵۰۰ تن شن و ماسه انبار شده است اظهار داشت: سه راهدارخانه هیراب در جاده بروجرد به اراک، راهدارخانه مرکزی در جاده بروجرد به خرم‌آباد و راهدارخانه اشترینان در جاده بروجرد به همدان در طرح زمستانه فعال می‌شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: ۱۲ دستگاه خودروی نمک‌پاش و برف‌روب و لودر و بلدوزر و گریدر و در صورت نیاز اضطرای ۲ دستگاه خودرو از مرکز استان در جاده‌های شهرستان بروجرد مستقر می‌شوند.

ایرانشاهی افزود: شهرستان بروجرد دارای ۹۲۷ کیلومتر جاده‌های اصلی، روستایی و فرعی می‌باشد، که از این جاده‌ها ۱۹۲ کیلومتر جاده اصلی و ۶۵۰ کیلومتر جاده روستایی و مابقی جاده‌های فرعی هستند.

وی اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، رانندگان و مسافران به هنگام سفر از طریق سامانه اینترانتی ۱۴۱ و یا شماره تماس ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: در اجرای طرح زمستانه راهداری، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اورژانس نیز همکاری دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.