سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مکان یابی و نصب دستگاه ام آر آی شهرستان زرند

 نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان زرند با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

 نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان زرند با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه مدیران مرکز و شبکه بهداشت، مدیران بیمارستان‌های سینا و امام علی علیه السلام، و ریس دانشکده پرستاری در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد در این جلسه با ارائه مشکلات حوزه بهداشت و درمان و نگاه ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی به حل مشکلات این شهرستان خواهان پیگیری تیم بهداشت و درمان شهرستان تا حصول نتیجه شد. 

در ادامه احمدی نژاد ریس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر از همراهی فرماندار با تیم بهداشت و درمان شهرستان و مساعدت‌های صورت گرفته در مرکز استان از پیگییری این دانشگاه در حل برخی مشکلات درمانی زرند خبر داد. 

در این جلسه موارد مربوط به تعیین محل و آماده سازی مکان جهت نصب دستگاه ام آر آی، تخصیص بودیجه داروئی برای پرداخت بدهی داروئی بیمارستان و مرکز بهداشت، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین مبحث کمبود نیروی انسانی پزشک عمومی در اورژانس مطرح و مقرر گردید، دو پزشک عمومی از کرمان به بیمارستان اعزام شوند.

تامین پرسنل خدماتی در دانشکده، مرکز بهداشت و بیمارستان از دیگر مصوبات این نشست بود. همچنین درخصوص دریافت عوارض یک درصد آلایندگی از کارخانجات، مقرر شد نامه نگاری از سمت شبکه بهداشت و درمان به فرمانداری و دانشگاه انجام شود.

پیگیری راه اندازی پایگاه بهداشت و درمان مربوط به کمیساریای اتباع و اخذ زمین برای ساخت شهرک سلامت توسط موسسه ثامن الحجج از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.