سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعب سیار تعزیرات برای برخورد با گران فروشان شب یلدا در قم راه‌اندازی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به راه‌اندازی شعب سیار برخورد با گران‌فروشی و تخلف همزمان با فرارسیدن شب یلدا، گفت: در قالب این طرح با هرگونه گران‌فروشی افراد سودجو با فوریت و قاطعانه برخورد خواهد شد.

تقی حسام گفت: طرح ویژه نظارتی شب یلدا در قم از ۱۵ آذر آغاز وتا ۳۰ ماه جاری باکنترل، نظارت و بازرسی‌های مستمر در سطح بازار کالا و خدمات ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  عنوان کرد: برای رسیدگی سریع و بدون اغماض با گران‌فروشان و افراد سودجو، شعب ویژه‌ای نیز جهت رسیدگی به پرونده‌های ورودی در تعزیرات حکومتی استان قم راه‌اندازی شده‌است.

حسام اضافه کرد: طی این طرح برخی از اقلام پرمصرف مردم در شب یلدا مانند شیرینی و آجیل، انار، هندوانه و ... بیش از سایر کالا‌ها در معرض بازرسی و پایش تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: حفظ آرامش روانی مردم خط‌قرمز تعزیرات است و براین‌اساس تعارفی با افراد متخلف نداریم.

حسام  عدم صدور فاکتور در مراکز عمده پخش کالا‌های مصرفی مردم را تخلف یاد کرد و گفت: برای جلوگیری از این موارد لازم است تا با اصلاح برخی فرایند‌های معیوب، دلالی و واسطه‌گری در رسیدن محصول به سبد غذایی مردم را حذف کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  بیان کرد: بازرسان تعزیرات با حضور مستمر در بازار‌های میوه و تره‌بار بر روند عرضه میوه شب یلدا را رصد و پایش کرده و صدور فاکتور در مبدأ را رصد می‌کند.
حذف دلالی نیازمند اصلاح فرایند‌های معیوب

مدیرکل تعزیرات گفت: در سطح کشور نهاد یا اتحادیه رسمی در خصوص الزام عرضه‌کنندگان کالا به صدور فاکتور وجود ندارد و همین مساله سبب می‌شود تا واسطه‌گری و دلالی در بازار‌های مختلف اعم از میوه و تره‌بار، گوشت و ... ادامه پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  یادآور شد: برای جلوگیری از گران‌فروشی در مبدأ و مقصد، باید با حمایت و تقویت بعد نظارتی در استان قم، گلوگاه تخلف و سودجویی را در نطفه خفه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در پایان گفت: مردم قم هرگونه تخلف و گران‌فروشی در بخش کالا و خدمات را با شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

برچسب ها: تعزیرات ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.