سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای حقوق بشر: غزه یک بحران انسانی خطرناک را تجربه می‌کند

ولکر تورک از شرایط خطرناک و بحران انسانی در نوار غزه که به دلیل جنگ رخ داده است ابراز تاسف کرد.

ادامه یافتن جنگ غزه باعث تشدید بحران انسانی در این باریکه با جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شده است. از این رو، مقامات بین المللی درباره بروز هر گونه فاجعه انسانی در این منطقه هشدار می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، ولکر تورک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) اعلام کرد غزه اکنون یک بحران انسانی خطرناک را تجربه می‌کند. 

وی افزود: اگر اکنون به شرایط انسانی غزه نظری بیفکنید، این موضوع واقعا پرمخاطره است، شرایطی به شدت خطرناک که در آستانه یک بحران تمام عیار است. 

ولکر تورک بار دیگر خواستار استقرار آتش بس در غزه به منظور پایان یافتن بحران در این باریکه شد و تاکید کرد: تنها راهکار برای برون رفت از این فاجعه توقف فوری خشونت هاست. 

تدروس ادهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت نیز درباره شرایط بحرانی غزه اعلام کرد: ما به شدت درباره یورش به بیمارستان‌های غزه از سوی نظامیان صهیونیست نگران هستیم. ما خواهان حفاظت از جان تمامی افراد در بیمارستان کمال عدوان هستیم. 

این مقام شناخته شده بین المللی همانند سایر ارگان‌های بین المللی بار دیگر خواستار استقرار آتش بس در غزه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کودک‌کشی، نسل‌کشی و وحشی‌گری در ذات صهیونیست‌ها است. آمریکایی‌ها هدایت، مدیریت و حمایت جنگ غزه را بر عهده دارند.
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
۰۸:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
بدون حمایت آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار حتی به اندازه یک ساعت توان ادامه جنگ را ندارد
۲۱:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بدون حمایت آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار حتی به اندازه یک ساعت توان ادامه جنگ را ندارد
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
جالبه میگذارند نسل کُشی شود بعدا یک دقیقه سکوت
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
عصبانیت و ناراحتی شدید امروز اسرائیلی‌ها بعد از جنگ دو ماهه از این است که با حدود ۴۰ هزار سرباز جنگی به شمال غزه حمله و این منطقه کوچک را با یکی از شدیدترین بمباران‌های تاریخ ویران کرده است ولی حماس همچنان پا برجاست و جالب‌تر از همه اینکه با آن همه کشتار بی‌پناهان غزه‌ای، در نظرسنجی ۱۴ نوامبر از فلسطینیان در غزه و کرانه باختری که توسط مؤسسه جهان عرب برای تحقیق و توسعه انجام شد، ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دیدگاه مثبتی در مورد حماس دارند.
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اگر چه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا برای چندمین بار وتو شد و بار دیگر دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد ولی در این مورد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. یکی این که جبهه مقاومت و مشخصاً حماس توانسته است تا یک اجماع بین‌المللی را برای ایجاد آتش‌بس و حمایت از حقوق غیر‌نظامیان ایجاد کند. دومین نکته این است که ایالات ‌متحده به دلیل حمایت کورکورانه خود از رژیم منحوس صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد تبدیل به بازیگری منفعل در بحث‌های حقوق بین‌الملل شده است.
بابائی
۰۰:۱۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار متأسفانه که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
۰۰:۱۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است.
کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند.
حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از 19 هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
بابائی
۰۰:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حملات ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا به غزه شبیه به اقدام نازی‌هاست
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل جنایات صهیونیست ها بیانگر فقدان انسانیت و تبلور وحشی‌گری اسرائیلی ها است .
بابائی
۰۰:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
بابائی
۰۰:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
غرب جنایت‌های نتانیاهو را نادیده گرفت.
غرب جنایت‌های ارتش اسرائیل را نادیده گرفت.
جنایات امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا مصداق بارز جنایت جنگی در غزه است.
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
19 تن از اسیران اسراییلی در غزه با حمله رژیم تل اویو کشته شدند
بابائی
۲۳:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اتحادیه اروپا جنایتکار صحنه‌گردان جنایات علیه روسیه بوده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای اوکراین جنایتکار را تامین می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند پس اتحادیه اروپا جنایتکار در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی
حمایت غرب از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود. حمایت ناتو از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود.
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است. غرب در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است.
ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
ایران هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران سگ دست نشانده کاخ سفید از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
بابائی
۲۳:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تعداد شهدای غزه به ۱۸۲۰۵ تن رسید که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۸ هزار و ۲۰۵ تن رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر، سران بی ادب کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی در این مدت ۲ ماه و ۶ روز کجا هستند خفه خون گرفتند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

در اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر هیچ کس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
غرب جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.

چرا نیروهای منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از آلبانی فرار می‌کنند؟
بابائی
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
بابائی
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
فرانسه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
۲۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
غربی‌ها جنایتکار با تصویب قانون از برهنگی و همجنس‌بازی دفاع می‌کنند و پوشش اسلامی حجاب را ممنوع می‌کنند. بعد به مسلمانان اعتراض می‌کنند که حق ندارید برای نوع پوشش شهروندان‌تان قانون بگذارید!
بابائی
۲۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در دهه 90 تروریست‌های تکفیری داعش به نیابت از آمریکا، اسرائیل و انگلیس به قتل‌عام مردم سوریه و عراق افتادند تا به اصطلاح خلافت داعش تأسیس کنند. اما محور مقاومت چنین اجازه‌ای به نظام سلطه نداد و کمر داعش را شکست. و امروز این مقاومت است که به سراغ غده سرطانی در منطقه رفته و آن را زیر ضرب گرفته است و ان‌شاءالله تا محو این غده این ضربات تداوم یابد.
بابائی
۲۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
بابائی
۲۳:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
این در حالی است که برخی کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون در جنگ غزه از اسرائیل جنایتکار همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۲۳:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
۲۳:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار از سال 1917 تاکنون رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
بابائی
۲۳:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
۲۳:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه و 7 روز است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 7 روز است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
بابائی
۲۳:۴۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دوستان رژیم کودک کش صهیونیستی حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اتحادیه اروپا در حالی از حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد سخن می‌گوید که عملا چشم خود را بر شدیدترین و فاحش‌ترین نقض اصول شناخته شده حقوق بین‌الملل از جمله حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی و ارتکاب تردیدناپذیر نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری بسته و از انجام اقدام مؤثر در جهت توقف حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی کوتاهی می‌کند.
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا، اروپا و ناتو از سال 1400 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هنوز هم هستند.
اما متأسفانه شما تاکنون قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشتید.
۲۳:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اما متأسفانه شما تاکنون قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشتید.
بابائی
۲۳:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا خود بزرگترین حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در حملات همه جانبه به باریکه غزه به شمار می‌آید. آمریکا تا کنون چند صد میلیون دلار تسلیحات برای اسرائیلی‌ها ارسال کرده است. اخیرا نیز دولت بایدن با استفاده از اختیارات اضطراری و بدون مراجعه به کنگره، بیش از ۱۴ هزار گلوله تانک برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که تلفات غیرنظامیان در باریکه غزه به بیش از ۱۸ هزار کشته و حدود ۵۰ هزار مجروح رسیده است.
بابائی
۲۳:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا خود بزرگترین حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در حملات همه جانبه به باریکه غزه به شمار می‌آید. آمریکا تا کنون چند صد میلیون دلار تسلیحات برای اسرائیلی‌ها ارسال کرده است. اخیرا نیز دولت بایدن با استفاده از اختیارات اضطراری و بدون مراجعه به کنگره، بیش از 14 هزار گلوله تانک برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.

شمار شهدای غزه به 18412 نفر رسید سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که بایدن بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در غزه بوده است.

جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که جو بایدن جنایتکار که بویی از انسانیت نبرده است.
بابائی
۲۳:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به ولکر تورک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار

سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه و 7 روز است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 7 روز است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار از سال 1917 تاکنون رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.

و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

این در حالی است که برخی کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون در جنگ غزه از اسرائیل جنایتکار همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۲۳:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اقدامات صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکا جنایکار از 15 مهر ماه تاکنون در غزه مصداق جنایت جنگی است.
صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند