سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارتی بر بازار شب یلدا

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در ایلام خبر داد.

سید مهدی محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه،آجیل، شیرینی، خشکبار و گوشت در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰آذر ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ابراز کرد: این طرح با هدف رویکرد پیشگیرانه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاه های نظارتی انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: قاضی سیار تعزیرات حکومتی در غالب گشت های طرح مورد نظر در کنار بازرسان حضور دارد و بر اساس مصوبه سران قوا و اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف در واحد های عرضه این کالا ها،پس از تشکیل پرونده واحد متخلف علاوه بر جریمه ۱۰ برابری به اشد مجازات و همچنین تعطیلی واحد صنفی محکوم خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت گزارشات و رسیدگی فوری به شکایات،از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات از طریق سامانه اینترنتی http://www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ موضوعات خود را گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.