سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش مصرف گاز هزار و ۳۰۰ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی

با هدف مدیریت انرژی و صرفه‌جویی، طرح پایش مصرف گاز در ادارات دولتی استان آغاز و ۱۳۶۳ دستگاه اجرایی استان در این طرح اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در جریان بازدید از این طرح در سایت اداری بیرجند گفت: بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نسبت به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداراتی که از مفاد بخشنامه پیروی نمی‌کنند، اقدام می‌شود. 

وی با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

محمودی همچنین گفت: نرم‌افزار صدور پرمیت شرکت گاز استان خراسان جنوبی که به ابتکار واحد HSE و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خراسان جنوبی پیاده‌سازی شده بود، مورد تأیید شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

محمودی بیان کرد: در سی و دومین نشست تخصصی کمیته ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان گیلان، از نرم‌افزار صدور پرمیت شرکت گاز استان خراسان جنوبی رونمایی شد.

وی با اشاره به ابتکار واحد HSE و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تهیه این نرم‌افزار افزود: با استفاده از این نرم‌افزار، صدور پروانه‌های انجام کار کاملاً به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این امر موجب افزایش سرعت صدور پرمیت، کنترل لحظه‌ای پرمیت‌های صادره، حذف کاغذ از چرخه صدور پرمیت و حذف خطا‌های ثبت شده در ثبت دستی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تکمیل نرم‌افزار پیشنهادی صدور پرمیت در کارگروهی تخصصی، ابهامات و نواقص آن رفع و نسخه تکمیلی و نهایی آن جهت پیاده‌سازی و أخذ مجوز‌های لازم ارائه خواهد شد.

برچسب ها: شرکت گاز ، صرفه جویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.