سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان‌شمالی آماده پذیرش بیماران خارجی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: مراکز درمانی استان با راه اندازی بخش‌های بین الملل، آماده پذیرش بیماران خارجی است.

 دکتر جواد شاهین فر در دیدار با سفیر ایران در ترکمنستان گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت دارد که باید با اقداماتی هدفمند به بیماران خارجی معرفی شود.
شاهین فر گفت :  مهرماه امسال نیز بخش آی پی دی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد با هشت تخت بهره برداری شد و اکنون آماده ارایه خدمت به بیماران بین‌المللی است.
او گفت : برنامه‌های این دانشگاه با سه محوریت هوشمندسازی، مجازی‌سازی و بین‌المللی سازی و با فراهم کردن زیر ساخت‌ها به سرعت در حال پیشرفت است.
خراسان شمالی ظرفیتی جدید برای جذب بیماران خارجی
سفیر ایران در ترکمنستان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های خراسان شمالی در حوزه سلامت، گفت: راه اندازی و توسعه بخش پذیرش بیماران بین‌الملل، خراسان شمالی را به ظرفیتی جدید برای توسعه گردشگری سلامت تبدیل کرده است.
مجتبی روزبهانی گفت : خراسان شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود می‌تواند با هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها به کریدوری برای صادرات تجهیزات پزشکی به ترکمنستان تبدیل شود.
به گفته او ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و دارویی ایران در منطقه بی رقیب است و این تجهیزات از نظر فناوری با تجهیزات به روز و پیشرفته دنیا برابری می‌کند.
خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۶۳ تخت بیمارستانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.