سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در ۳۵ بقعه متبرکه

سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن امیری افزود: طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در بقاع متبرکه استان با حضور شهدای گمنام برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، پخش مداحی و فیلم‌های کوتاه سخنرانی در خصوص شهادت حضرت زهرا (س) از سیستم‌های صوتی بقاع متبرکه، هماهنگی با سخنرانان و هیات‌های مذهبی شاخص و برپایی موکب‌های پذیرایی از جمله اقدامات بقاع متبرکه در ایام فاطمیه دوم است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به طرح موقوفه مشارکتی حضرت زهرا (س) در استان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ فاطمی در استان پایه‌گذاری شده است و در این ایام نیز غرفه‌های ویژه جهت مشارکت مردم استان در بقاع متبرکه و مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.