سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری و هم‌افزایی رسانه ملی با حوزه دانشگاهی/ حوزه دانشی به تولید پویانمایی کمک کرده است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نیازی که تولیدکنندگان محتوا در حوزه پویانمایی داشتند با همکاری و هم‌افزایی حوزه دانشی به نتیجه رسیده است.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در هفته پژوهش و پیرامون همکاری‌های صورت گرفته با حوزه علم و دانشگاه، بیان کرد: در حوزه تلویزیون و رسانه به شدت نیاز به تعامل و هم‌افزایی با دانش داریم. زیرساخت‌های فنی رسانه نیاز به نوآوری و به‌روزرسانی دارد تا حوزه تولید و پخش از کیفیت و امنیت بالاتری برخوردار باشد.

او با بیان اینکه در آستانه یک تحول بزرگ در حوزه تولید با استفاده از ابزار‌ها و فناوری‌های نوین هستیم، اضافه کرد: پیوندی موفق بین صدا و سیما و حوزه علم و دانش به ویژه علم و صنعت ایجاد شده است. نیازی که تولیدکنندگان محتوای ما در حوزه پویانمایی داشتند با همکاری و هم افزایی حوزه دانشی به نتیجه رسید. این به شدت مورد نیاز برنامه سازان ما در حوزه پویانمایی بود.

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: از این به بعد با هم افزایی بین حوزه صنعت و دانشگاه، با سرعت بیشتر و صرفه جویی بیشتر در منابع مالی و کیفیت بالاتر در محتوا، می‌توانیم به حوزه تولید در پویانمایی بپردازیم.

او با اشاره به رونمایی از ۲۰۰ فرستنده و کانال تلویزیونی برای حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در آینده توضیح داد: علاوه بر شبکه‌های سراسری و استانی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند ما ۲۰۰ شبکه تلویزیونی انتخاباتی به تعداد حوزه انتخابیه  به صورت موقت برای پخش تبلیغات نامزد‌های مختلف اضافه خواهیم کرد.

جبلی افزود: یکی دیگر از مصادیق همکاری ما به عنوان صنعت با حوزه علم و دانش، در حوزه نرم افزاری است که طراحی آن را به حوزه دانشگاه سپردیم و با این نرم افزار ما می‌توانیم از این نوآوری فنی که در راستای ارتقا و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات است بهره بگیریم. جزئیات این اقدام، در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.