سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در جاسک

 فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد. 

سردار  علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی رصد قاچاقچیان مواد مخدر که اقدام به قاچاق می‌کنند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان جاسک با همکاری ماموران انتظامی سیریک از انتقال مواد از محور‌های شرقی به شهرستان جاسک بوسیله یک دستگاه پژو پارس مطلع و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در این راستا به مدت ۲۴ ساعت اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی و رصد وکنترل خودرو‌های عبوری کردند، افزود: حین کنترل خودرو‌های عبوری مأموران موفق شدند خودروی پژو پارس مورد نظر را مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور پلیس توجهی ننمود و قصد دور زدن در محور را داشت که نهایتا با شلیک ماموران به لاستیک‌های خودرو مواجه، و خودروی حامل مواد متوقف شد که در بازرسی از این خودرو ۵۷۸ کیلوگرم تریاک، ۵۶ کیلوگرم شیشه و ۸ کیلوگرم هروئین جمعا ۶۳۲ کیلوگرم مواد مخدرکشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه در همین رابطه یک متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس است.

برچسب ها: کشف مواد مخدر ، جاسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.