سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت زمین‌های ورزشی کوچک مقیاس در بوستان‌ها ضروری است

عضو شورای شهر تهران گفت: می‌توان در بوستان‌های تهران فضا‌های ورزشی کوچک مقیاس را برای ورزش و تفریح نوجوانان ایجاد کرد.

سیدمحمد آقامیری در خصوص ایجاد فضاهای مناسب تفریح و ورزش کودکان و نوجوانان گفت: باید بستری فراهم کنیم تا صدای خنده و نشاط کودکان و نوجوانان در بوستان‌ها بپیچد.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهری گرایش آن‌ها به مشارکت فعال برای افزایش رفاه جامعه را افزایش می‌دهد، گفت: مشارکت عمومی شهروندان و معتمدین محلی ابزاری مؤثر در فرایند تصمیم‌گیری در حوزه‌های فعالیتی با هدف ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است.

سیدمحمد آقامیری ادامه داد: اعتماد شهروندان مولفه مهمی در ارتقاء مشارکت آن‌ها در امور شهری است که این مهم از طریق شفاف سازی و انعکاس دقیق اقدامات مدیریت شهری صورت می‌پذیرد.  

وی افزود: در این میان معتمدین محلات به عنوان حلقه‌های میانی رابط اصلی بین شهروندان و مدیریت شهری هستند تا با انعکاس دقیق مطالبات و دغدغه‌های مردمی زمینه‌ساز تحقق حکمروایی مردمی باشند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مدیریت شهری در منطقه ۹ علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در مقوله نگهداشت شهر و پیگیری پروژه‌های فرامنطقه‌ای و در مقیاس کلان، اهتمام جدی در اجرای پروژه‌های توسعه محلی با نظرات مردم دارد تا شهروندان غرب پایتخت و ساکنین محلات، اثرگذاری و نقش خود را در فضای سکونت و محیط پیرامونشان مشاهده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
هست ولی همه اش رو دادن بخش خصوصی کرایه های کلون از ملت میگیرن مثلا پارک لاله ساعتی سه میلیون از بچه ها اجاره میگیره تا بذاره توش فوتبال بازی کنن