سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز ۲۰ آذر در بازار سرمایه ثبت شد؛

خروج ۱۷۵ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۱۰۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۲ واحدی ایستاد و درصد تغییرات مثبت ۰.۰۷ درصدی را ثبت کرد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۳ هزار واحدی در تراز ۷۵۰ هزار و ۱۲۵ واحدی ایستاد. تا بازار روند متعادل و روبه مثبتی را داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز سهام نسبت به روز گذشته کاهشی بود بطوری که حجم معاملات ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد ثبت شد. همچنین امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

غفوری اظهار کرد: امروز ۵۰ درصد بازار به عبارتی نماد ۳۷۵ در وضعیت مثبت و ۵۰ درصد به عبارتی نماد ۳۷۵ در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را صندوق‌های سهامی شاهد بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. در مجموع امروز بازار متعادلی را شاهد بودیم و خبر خاص تاثیر گذاری حوالی بازار نبود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.