سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش ماموران جنت آباد دو سارق منزل دستگیر شدند و متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.  

سرهنگ  حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس گفت: با وقوع چند فقره سرقت اموال و مدارک هویتی از منازل در محدوده "جنت آباد" و "غرب" تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۸ این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودرو پراید که متهمان به آن به محل‌های سرقت مراجعه کرده بودند را به دست بیاورند.

او بیان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبار‌های ساختمان را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف آن را اعلام کردند.

او افزود: در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و از متهمان تعدادی ساعت مچی، وسایل الکترونیکی و مدارک هویتی مسروقه کشف و همچنین خودرو متهمان توقیف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری، هر ۲ متهم به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.  تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.