سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در همدان 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد.

رضا بهراملو از تداوم توزیع گوشت گرم وارداتی در استان خبر داد و گفت: بین دو تا سه تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در روز توزیع می‌شود.

او گفت: روند توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاون روستایی انجام می‌گیرد قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی راسته با استخوان را ۳۷۰ هزار تومان، مخلوط گوسفندی را ۳۹۰ هزار تومان، ران و سردست گوسفندی را ۴۴۰ هزار تومان و نرمه گوساله را ۴۴۰ هزار تومان اعلام کرد. 

رئیس جهاد کشاورزی همدان با اشاره به تولید مازاد مرغ در استان و رتبه برتر جوجه‌ریزی طی ماه‌های اخیر گفت: روزانه ۵۰ تن بیش از نیاز استان مرغ تولید می‌شود و کمبودی در بازار نداریم.

بهراملو با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار در استان برای مصرف‌کننده ۸۵ هزار تومان است گفت: عرضه مرغ بیش از این قیمت تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنانش از ذخیره‌سازی سیب زمینی در استان خبر داد و گفت: بخشی از این محصول به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی همدان در خصوص وضعیت گوجه‌فرنگی نیز گفت: این محصول در آبان و آذر معمولا کمی با افزایش قیمت مواجه می‌شود که به مرور قیمت به تعادل می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.