سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین نمایشگاه کار دانشگاه شهرکرد

سومین نمایشگاه کار دانشگاه شهرکرد با حضور ۲۷ شرکت در حوزه صنایع مختلف از جمله سیمان، کشاورزی، مواد غذایی و فنی و مهندسی برگزار شد.

مدیر فناوری دانشگاه شهرکرد در این آیین هدف از برپایی نمایشگاه کار را کمک به دانشجویان برای تعیین مسیر شغلی خود و انجام مشاوره‌های هدایت شغلی عنوان کرد.

تقی جاودانی افزود: از ۵۰ شرکت معتبر استانی برای حضور در نمایشگاه کار دعوت به عمل آمد که در نهایت با توجه به محدودیت‌های برخی از شرکت‌ها، این رخداد با حضور ۲۷ شرکت در صنایع مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی افزایش امید و ایجاد انگیزه را در بین جوانان به دنبال دارد اظهار داشت: نمایشگاه کار فرصت مناسبی است تا دانشجویان با نیاز‌های صنعت آشنا شده و بر اساس این نیازها، مهارت‌های مورد نیاز را فراگیرند.


بیشتر بخوانید


جاودانی ادامه داد: با توجه به تنوع شرکت‌های حاضر در این رخداد دانشجویان رشته‌های مکانیک، برق، متالورژی، کامپیوتر، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی (بیو تکنولوژی، گیاه پزشکی، علوم دامی، بیوسیستماتیک مهندسی خاک، شیلات، آبخیزداری، ماشین‌های صنایع غذایی)، شیمی، زیست شناسی، ژنتیک، علوم قرآن، ادیان، مشاوره، حقوق و دامپزشکی مشارکت دارند.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت زمانی این رخداد، حدود ۲۷۰ مصاحبه شغلی در حوزه‌های مختلف انجام شد.

مدیر فناوری دانشگاه شهرکرد هدف اصلی از مصاحبه‌های شغلی را آشنایی دانشجویان با مهارت‌های مورد نیاز صنعت و همچنین ایجاد زمینه ارتباط دانشجویان با صنایع و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عنوان کرد.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود با برپایی نمایشگاه‌های کار آموزش‌ها هدفمند و به این شکل خلاء پایین بودن مهارت فارغ التحصیلان مورد نیاز صنعت پر شود.

جاودانی اضافه کرد: در این رخداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، ۱۸ نفر از دانشجویان را برای همکاری به صورت پاره وقت انتخاب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.