سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقب‌نشینی اسرائیل بعد از رسوایی اسرای برهنه

سخنگوی ارتش اسرائیل با عقب‌نشینی از رسوایی اسرای برهنه، شانه از مسئولیت آ آن خالی کرد.

با تمسخر ویدئو‌های ارتش اسرائیل از گروهی از مردم غزه که در مدرسه‌ای پناه گرفتند، اما ارتش اسرائیل آنان را به اسارت گرفت، برهنه کرد، سپس فیلم گرفت و وانمود کرد رزمندگان حماس را به اسارت گرفته، ارتش اسرائیل، بیشتر آنان را آزاد کرد.

حال، سخنگوی ارتش اسرائیل با عقب‌نشینی از این رسوایی، شانه از مسئولیت آن خالی کرد و درباره ویدئو‌های منتشر شده گفت، آن‌ها ویدئو‌های رسمی ارتش نبود که منتشر شد.

در حالی که این اقدام ارتش از حیث اخلاقی طی دو روز گذشته در افکار عمومی محکوم شد، اکنون سخنگوی ارتش در توجیه این کار گفته، ما لباس‌های آنان را در می‌آوریم تا مطمئن شویم مسلح نیستند سپس اجازه داده می‌شود تا دوباره لباسشان را بپوشند. ویدئو‌ها از طرف ارتش نبود.

ارتش اسرائیل در حالی این رسوایی را انکار می‌کند که در ویدئو‌های منتشر شده مشخص است که تفنگ غیرمسلح را به دست یک اسیر داده‌اند و در حالی که فقط لباس زیر به تن دارد، از پشت اسرا وارد می‌شود و می‌آید تا سلاحش را تحویل ارتش دهد. این صحنه به قدری ساختگی است که مایه تمسخر کاربران فضای اجتماعی قرار گرفته و نشان می‌دهد افراد بازداشت شدند، گروهی از مردم و غیرنظامی هستند نه نیرو‌های حماس.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...
عمار .
۰۹:۲۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : از این به بعد جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص موظفند در برخورد با اسیران صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی همان عملی را انجام دهند که با اسیران مومنین مسلمین حزب الله فلسطینی انجام می دهند این صهیونیستهای جنایتکار ، با اسیران صهیونیستی قاطعانه رفتار کنید همان بلاهایی را که بر اسیران فلسطینی می آورند همان بلاها را بر سر اسیران صهیونیستی بیاورید بدون اقماض اگر اسیران فلسطینی را برهنه شکنجه ضرب شتم زنده بگور می کنند و هر بلای دیگری که سر اسیران فلسطینی می آورند قصاص و مقابله به مثل کنید با اسیران صهیونیستی جنایتکار و فیلم تصاویرش را برای سران ارتش صهیونیستی ارسال کنید همانگونه که آنان برای مقاومت اسلامی حماس فیلم تصاویر اسیران فلسطینی را ارسال می کنند با تمامی اسیران جنگی صهیونیستی دقیقاً آینه روبروی اعمال رفتار کردار گفتار صهیونیستها باشید تا زمانی که دست از خشونتهای سفاکنه شان نسبت به اسیران جنگی فلسطینی بردارند انشاءالله به اذن الله ریشه هشان در فلسطین و سر تا سر جهان به زودی زود کنده خشکانده می شود . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . التماس دعا و صلوات .