سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره هفته پژوهش در البرز به کار خود پایان داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه علوم انسانی می‌تواند ضامن امنیت، رفاه و پیشرفت همه جانبه کشور باشد، اضافه کرد: امسال چند آیتم به بخش‌های جشنواره هفته پژوهش البرز اضافه شده که از میان آن‌ها می‌توان به بانوان کارآفرین، دانشجویان نخبه و کشاورزان برتر اشاره کرد.

حسین کلانتری خلیل‌آباد روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امسال در چهار بخش تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر، دانش آموزان و فرهنگیان برتر برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پژوهش در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: سال گذشته ۱۴ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امسال به ۲۸ هزار و ۷۶۰ اثر رسید.
 
وی با بیان اینکه این آثار در هفت گروه علمی تقسیم بندی شدند، ابراز کرد: از مجموع آثار دریافتی هفت درصد مربوط به حوزه پژوهش و فناوری بوده، ۲۹ درصد به بخش دانش آموزی، دو درصد نمایشگاهی و ۹ درصد دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
کلانتری اضافه کرد: در این جشنواره از ۹۴ نفر از افراد برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد و امیدواریم سال آینده این تعداد افزایش داشته باشد، سال گذشته این جشنواره ۲۰ محور داشت که امسال به ۲۳ مورد افزایش پیدا کرده است.
 
وی ابراز کرد: امسال شاهد رشد ۴۰ درصد فعالیت‌های جانبی جشنواره بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به برگزاری ۵۳ نشست علمی و تخصصی و برپایی ۱۰ میز خدمت اشاره کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.