سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۵۰۰۰ نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه 

مراسم کاشت ۵۰۰۰ نهال به نام و یاد زنان و کودکان شهید غزه با همت معاونت زنان ریاست جمهوری و کارگروه خانواده و محیط زیست در بوستان سعادت آباد تهران برگزار شد.

ظهر امروز مراسم کاشت ۵۰۰۰ نهال به نام و یاد زنان و کودکان شهید غزه با حضور انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست و نجمه کمالی، مشاور امور زنان و خانواده رییس سازمان حفاظت محیط زیست و مقامات کشوری و استانی برگزار شد.

در این برنامه که به همت معاونت زنان ریاست جمهوری و کارگروه خانواده و محیط زیست و با حضور صد‌ها دانش آموز، محیط بانان و جنگل بانان در بوستان سعادت آباد تهران برگزار شد، دانش آموزان از ده‌ها مدرسه مختلف در بوستان سعادت آباد تهران گرد هم آمدند تا با کاشتن ۵ هزار نهال یاد و خاطره کودکان و زنان شهید غزه را پاس بدارند.

سخنرانان این برنامه که به مناسبت ۱۹ آذرماه و همزمان با «روز جهانی حقوق بشر» برگزار شد با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک کش اسراییل، حقوق بشر غربی را سرپوشی برای جنایت‌ها و استثمار ملت‌ها دانستند و بمباران مردم بی‌گناه غزه و حمایت‌های کشور‌های غربی را نمونه‌ای از این تناقض آشکار و سندی بر جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی دانستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در این برنامه علاوه بر اینکه به یاد مظلومیت شهدا و مردم غزه تعداد ۳۱۳ نهال زیتون نیز کاشته شد که برای آن‌ها به نام شهدای زن و کودک غزه و همچنین شهدای شهدای زن و کودک ایران عزیز اسلامی؛ شناسنامه صادر شده و محل کاشت نیز به «طوفان الاقصی» نام‌گذاری شد. همچنین در این برنامه کاشت نهال در بخش ملی این رویداد توسط دانش آموزان در مدارس سراسر کشور و در بخش بین‌المللی توسط رایزنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سایر کشور‌های دنیا نیز انجام گرفت.

برچسب ها: محیط زیست ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.