سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق در تهران 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش مأموران ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و انواع دارو قاچاق در داخل یک شرکت خصوصی کشف شد. 

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

او گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع و پس از هماهنگی‌های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

افشاری بیان کرد: در این عملیاتی پلیسی ۱۴ هزار و ۱۲۴ عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: کلیه اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان مربوط قرار گرفت.

او در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد،گفت: هویت مالک کالای کشف شده شناسایی شده است و دستگیری متهم به علت حضور وی در خارج از کشور کماکان در دستور کار قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.