سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان بسیج:

گفتمان‌سازی ابزار مقابله با دشمن در جنگ نرم است

سردار سرتیپ حسین معروفی گفت:دشمنان در فضای مجازی با جنگ نرم به تقابل با نظام اسلامی ایران می‌پردازند و در این مسیر به گفتمان‌سازی و شبکه‌سازی نیاز است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان ، با بیان اینکه امروز علم رسانه و فضای مجازی یک اولویت برای مقابله با دشمن است، گفت: جنگ امروز دشمن با جمهوری اسلامی در فضای مجازی است و کار ما در این جنگ گفتمان‌سازی، جریان‌سازی، و شبکه‌سازی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت نیست و تمام تلاش آنها در حوزه جنگ نرم و هدف قرار دادن ذهن و قلب هاست.

وی با بیان اینکه امروز ایران در یک جنگ نابرابر با غرب و متحدان آنها ایستاده است، گفت: ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است.

وی افزود: طرح های مجمع‌های اندیشه ورزی باید به کشور تعمیم داده شود و هدف از این مجامع هم جمع آوری نخبگان و اندیشه ورزان برای ارائه طرح و پیشرفت و رفع مشکلات مردمی است.

سرتیپ معروفی با بیان اینکه خروجی مجامع اندیشه ورزی باید عملیاتی و به منظور حل مشکلات باشد، اضافه کرد: اعضای هیات های اندیشه ورز مردم هستند؛ این یعنی از مردم برای رفع مشکلات مردم در این مجامع صورت می گیرد.

وی بیان کرد که راهبرد های ملی و استانی باید در مجامع اندیشه ورز شناسایی شود زیرا این تصمیم گیری ها باید به هم پیوسته و فراگیر باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این اجلاسیه بر استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق دولت مردمی و ایران قوی تاکید و بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حقیقت بسیج» تبدیل همه تهدیدات به فرصت است» و ما نیز در استان سمنان بر مبنای همین نگاه و دیدگاه، مسائل را در بخش های مختلف احصا می کنیم.

سردار منصور شوقانی افزود: احصای مسائل و مشکلات در بخش های مختلف با هدف مردمی کردن پیشرفت کشور دنبال می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی را باید با مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان فراهم کرد.

سردار شوقانی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید زمینه و بستر لازم برای خودسازی، جامعه سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم شود، گفت: بسیج در واقع تبدیل همه تهدیدات به فرصت ها است و در استان سمنان نگاه در همه رده های بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد در دستور کار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.