سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان کلاردشت و عباس آباد، میزبان شهدای خوشنام

مردم ولایتمدار شهرستان‌های کلاردشت و عباس آباد امروز آماده استقبال از شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس هستند.


سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: امروز کاروان شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس مهمان دو شهرستان کلاردشت و عباس آباد هستند.

او افزود: در مجموع بیش از ۲۰ مراسم وداع مردمی و استقبال از پیکر‌های مطهر شهدا در این دو شهرستان پیش بینی شده است.

سرهنگ سلامی گفت: در شهرستان عباس آباد در چهارراه این شهر پیکر‌های مطهر ۵ شهید گمنام مورد استقبال مردم و مسئولان محلی قرار خواهد گرفت و تا آموزش و پرورش این پیکر‌های مطهر تشییع خواهند شد.

او افزود: همچنین در مدارس شهر‌های سلمانشهر و کلارآباد هم تا ظهر امروز پیکر‌های شهدا مورد استقبال و وداع دانش اموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در شهرستان عباس آباد ظهر امروز در سپاه مراسم وداع مردمی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد و همچنین مسجد جامع عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد امروز میزبان شهدای خوشنام دوراهن دفاع مقدس است.

سرهنگ سلامی افزود: پیکر‌های مطهر ۵ شهید دیگر خوشنام تا دقایقی دیگر در ورودی کلاردشت مورد استقبال مردم و مسئولان قرار خواهد کرفت.

او گفت: پیکر‌هایی که امروز به کلاردشت می‌روند با محوریت مدارس خواهد بود که دانش آموزان دختر همه مدارس کلاردشت در دبیرستان دخترانه دبیرستان الزهرا و همچنین دانش آموزان پسر هم در دبیرستان شهید پورملکی حضور پیدا خواهند کرد

بگفته سرهنگ سلامی، ساعت ۱۵ امروز در منطقه کلاردشت یادواره شهدا در یادمان شهید گمنام برگزار می‌شود و بعدازظهر هم در غرب و هم در شرق کلاردشت مردم روستا‌های محلی استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر شهدا را خواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.