سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان حرفه‌ای خودرو در خلخال دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو که اقدام به سرقت خودرو از مرکز و سایر شهرستان‌های دیگر استان اردبیل می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ سیدهادی موسوی گفت: سارقان حرفه‌ای خودرو که در پوشش خانواده در مرکز و شهرستان‌های این استان اقدام به سرقت خودرو و خارج کردن آن از استان اردبیل می‌کردند، با تلاش ماموران انتظامی خلخال و ماموران پلیس راه اردبیل - سرچم در دام قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو در حوزه استحفاظی استان اردبیل ، کشف خودروهای سرقتی و همچنین دستگیری سارقان خودرو و مجرمان در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته او، پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و دریک عملیات مشترک پلیس خلخال و ماموران پلیس راه اردبیل به سرچم خودروی سرقتی حامل سارقان زن و شوهر خودرو کشف و توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی خلخال ضمن هشدار به خانواده‌ها برای مراقبت بیشتر از وسایط نقلیه و اموال خود گفت: سارقان در پوشش خانواده اقدام به سرقت خودروها و سپس انتقال به سایر استان‌ها می‌کردند که فعالیت آنان محرمانه تشخیص و پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

سرهنگ موسوی به خانواده ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک و سرقت خودرو ، منزل و موتورسیکلت را با تلفن ۱۱۰ به همکاران پلیس اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.