سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدرنشینی شهروند نور و پرسپولیس قائمشهر در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور

تیم‌های شهروند جوان نور و پرسپولیس قائمشهر با کسب برد‌های پرگل، صدرنشین گروه‌های چهارم و پنجم لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور شدند.

پرسپولیس قائمشهر در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور، با ارائه بازی زیبا تهاجمی ۵ بر ۲ برابر میزبان خود دوستی مهر تهران را مغلوب کرد.

شاگردان اصغر رامشگر در این مسابقه با گل‌های ابوالفضل کاظمی، محمدحسین فتح تبار، سجاد عبدالعلی پور و دبل محمدحسین مومنی، جشن پیروزی گرفتند.

در جدول گروه پنجم این رقابت ها، تیم‌های پرسپولیس قائمشهر، دوستی مهر تهران و رهروان فوتبال تبریز با ۱۶ امتیاز و اختلاف در تعداد تفاضل گل به ترتیب اول تا سوم هستند.

در شهرآورد مازندرانی گروه چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، شهروند جوان نور با حساب ۴ بر ۱ مهمان خود شاهین آمل را از پیش رو برداشت و جای این تیم را در صدر جدول این گروه گرفت.

امیررضا زرکی و عرفان خدادایان هر کدام ۲ بار دروازه تیم شاهین آمل را باز کردند و سبحان حسینی هم زننده تنها گل شاهین آمل بود.

در پایان هفته نهم رقابت‌های گروه چهارم لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور شهروندجوان نور با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر از یاران خداداد مشهد به صدر جدول رفت.

تیم‌های استیل البرز آق قلا و شاهین آمل هم با ۱۳ امتیاز و به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل گل در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

پدیده ساری که در هفته نهم استراحت داشت با یک بازی کمتر و ۴ امتیاز، رتبه هفتم و انتهایی جدول را در اختیار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.