سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید چگینی با بازگشت خود فضای معنوی زیادی را در جامعه ایجاد کرد

استاندار قزوین گفت: شهید چگینی با بازگشت خود آرمان‌های اسلام و قرآن را به جامعه یادآوری کرد و فضای معنوی زیادی را در جامعه ایجاد کرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با خانواده شهید الیاس چگینی گفت: شهید چگینی به دلیل اخلاص، تعهد، تقید، تربیت والدین و عنایت‌های همسر، ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی داشت و منجر به تحول معنوی جامعه شد.

وی افزود: اولین ویژگی شهید الیاس چگینی این بود که از مقام شهادت برخوردار شد، مقامی که در عالم خلقت خیلی از مخلصین و مومنین به دنبال رسیدن به آن مقام هستند، ولی نصیب هر کس نمی‌شود و این توفیق نصیب شهید چگینی شد.
 
اعلایی گفت: مقام دیگر شهید چگینی مفقود الاثر بودن هشت ساله این شهید بود، مقامی که فرصتی فراهم کرد تا بیشتر شناخته و دیده شود و جایگاه صبر برای همسر مادر و فرزندان فراهم شود که از فضیلت بیشتری برخوردار شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: شهید چگینی با بازگشت خود و با فضایی که فراهم کرد، آرمان‌های اسلام و قرآن را به جامعه یادآوری کرد و فضای معنوی زیادی را در جامعه ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: صحنه دیدار دختر شهید با پیکر تازه تفحص شده پدر خود خیلی‌ها را متحول، اشک را در چشم‌ها جاری و حس خوبی را در جامعه ایجاد کرد و صحبت‌های بصیرت مدارانه او در مراسمات مختلف نشان از آمادگی برای ادامه دادن راه پدر شهیدش بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.