سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تشریح کرد؛

تشییع شهدای گمنام در لرستان

سرهنگ «رشیدی» جزئیات مراسمات، استقبال از شهدا، شبی با شهدا و تشییع شهدا در استان لرستان را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، ضمن تشریح جزئیات مراسم تشییع شهدای گمنام در استان لرستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر‌های کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: دوشنبه بیستم آذر، ساعت ۱۵ سه شهید گمنام از طریق شهرستان بروجرد وارد لرستان می‌شوند و آیین استقبال از این پرستو‌های مهاجر ساعت ۱۵:۳۰ در گلزار شهدای این شهرستان برگزار و پس از نماز مغرب و عشا در مصلی مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی افزود: روز سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دورود، ۱۵ تا ۱۷ در الیگودرز و سپس مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در ازنا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در بیرانشهر، ۱۵ تا ۱۷ در الشتر و همزمان با نماز مغرب و عشا نورآبادی‌ها میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دوره چگنی، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کوهدشت و سپس بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا در رومشکان مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی ادامه داد: روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ شهرستان پلدختر افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارد و هنگام نماز جمعه معمولانی‌ها میزبان شهیدان گمنام هستند.

وی با بیان اینکه در شهرستان خرم آباد مراسم استقبال از شهدا بر گزار نمی‌شود، اظهار داشت: غروب روز جمعه مراسمات شبی با شهدا در سه مسجد از خرم آباد بر گزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که در روز شنبه صبح سه دانش آموزان سه مدرسه در خرم آباد ساعاتی را میزبان شهدا باشند و سپس این سه شهید والا مقام به شهر‌های سپید دشت، فیروز آباد و کوهنانی منتقل می‌شوند و مراسم استقبال از شهدا در این شهر‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی در پایان گفت: شهید گمنام ۲۲ ساله که در منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده در کوهنانی، شهید گمنام ۲۰ ساله در منطقه سومار و عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده در سپیددشت و شهید گمنام ۱۸ ساله در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسیده در فیروزآباد به خاک سپرده می‌شوند.

برچسب ها: شهدا ، تشییع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.