سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ هزار معلم جدید به سیستم آموزشی خوزستان اضافه شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۴ هزار معلم جدید به سیستم آموزشی استان اضافه شد و قطعا با ورود این تعداد نیرو تحولات خوبی اتفاق می‌افتد.

مسعود حمیدی‌نژاد  گفت: این تعداد معلم از محل آزمون استخدام ماده ۲۸ و متعهدین خدمت (دانشجویان دانشگاه فرهنگیان) تامین شده است.

او افزود: آزمون جذب دبیری و آموزگاری ابتدای امسال  در استان برگزار شد و تا پایان امسال نیز مقرر شده چندین آزمون جذب دیگر برگزار شود.

پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد اگر با همین روند جذب نیرو در استان انجام شود تا سال ۱۴۰۵ به تعادل نیروی معلم خواهیم رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه احکام این تعداد معلم صادر شده و وارد کلاس‌های درس شده‌اند، افزود: برنامه‌ریزی شده برای این افراد کلاس‌های آموزشی به منظور بالا رفتن کیفیت آموزش به دانش‌آموزان برگزار شود.

آقای حمیدی نژاد ادامه داد: تلاش شده که فرآیند جذب این افراد در مدت زمان کوتاهی انجام و وارد چرخه آموزش شوند تا کمک شایانی به سیستم آموزشی استان صورت گیرد.

او گفت: با حمایت وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیرو، تحول خوبی در وضعیت نیروی انسانی این مجموعه در استان رقم می‌خورد و در نهایت تاثیر آن در کلاس‌های درس مشخص خواهد شد.

پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از کمبود ۱۰ هزار نیروی معلم در استان خبر داده بود.

هفته گذشته نیز معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت نیروی معلم به خوزستان سفر کرد.

حمیدی نژاد آمار بالای خروج معلم و بازنشستگی را از دلایل کمبود معلم در استان اعلام کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.