سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نیمه دوم امسال؛

کاهش میزان تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در پرواز‌های داخلی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: میزان تخلفات در خصوص گران‌فروشی و فروش چارتری با توجه به حضور مستمر بازرسان در این بخش کاهش داشته است.

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: میزان تخلفات شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی  در نیمه دوم امسال با توجه به کاهش پیک مسافرتی و همچنین تشدید نظارت ها توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کاهش یافته است.

به گفته  وی "در شرایط کنونی نظارت ها افزایش یافته است و امیدواریم همین روند تا پایان سال ادامه داشته باشد و البته همواره از مردم درخواست داشته ایم در صورت مشاهده تخلفات به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند."

او بیان کرد:  نظارت ها بر روند گران فروشی و فروش چارتری در تمامی مسیرهای داخلی ادامه دارد و به هیچ عنوان در این بخش کوتاه نخواهیم آمد.

یازرلو افزود: مسافران حتما در این بخش به موضوع فروش چارتری توجه کرده و در صورت مشاهده علاوه بر نخریدن بلیت آن را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آقای یوسفی
۰۹:۰۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
باسلام من یک بازنشسته ارگان شهرداری شیراز می باشم بلیط رفت و برگشت شیراز مشهد و به عکس مورخ ۷ لغایت ۱۱ مهر از هواپیمایی شرکت کاسپین توسط آژانس مارال گشت پارس واقع روبروی خیابان خیام جنب حسینیه شلمچه شیراز با توجه و صحبت با مسافران مشخص گردید بلیط هواپیما را برای خانواده من نفری ۴۶۰۰۰۰۰ تومان محاسبه گردیده است و از نهاد مربوطه و باشگاه خبرنگاران خواهشمندم بابت حساب محاسبه شده بلیط و ارائه استناد آژانس نحوه محاسبه به مسافر پیگیری نماید با تشکر