سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳۳ درصدی طرح نوسازی مدارس آبادان

مدیر عملیات غیر صنعتی پالایشگاه آبادان گفت : یک سوم طرح نوسازی ۶۰ مدرسه آبادان انجام شد.

لفته بوعذار مدیر عملیات غیر صنعتی پالایشگاه آبادان گفت : تا کنون عملیات نوسازی در ۱۴ مدرسه به صورت کامل انجام شده است که پایان هفته این تعداد به ۲۰  مدرسه افزایش خواهد یافت.

 پالایشگاه آبادان ۲ ماه قبل متعهد شد طرح نوسازی ۶۰ مدرسه ی این شهرستان را انجام دهد.

به گفته او این طرح در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی و با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گفته مدیرعملیات غیر صنعتی پالایشگاه آبادان از این ۶۰ مدرسه، ۱۵ مدرسه روستایی و سایر آنها در منطقه شهری و به طور عمده در نواحی کم برخوردار شهرآبادان واقع هستند.

لفته بوعذار با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات مختلف در مدارس، اساسی ترین موارد در دستور کار قرار گرفت از اجرای ایزوگام، بهسازی سرویس های بهداشتی، انجام لوله کشی، خطوط فاضلاب، کاشی و سرامیک و رنگ آمیزی به عنوان عمده اقدامات انجام شده برای رفع چالش های اساسی مدارس یاد کرد.

این مسئول گفت : با توجه به تنوع کارها پنج گروه که شامل ۲ گروه مجری ایزوگام، ۲ گروه برای بهسازی سرویس های بهداشتی و یک گروه برای رنگ آمیزی زیر نظر پیمانکار مشغول به کار هستند و تمام تلاش بر این است که کار در مدت چهار ماه تعیین شده به سرانجام برسد و تا پایان سال شاهد پایان پروژه باشیم.

او به نبود برخی زیرساخت های عمرانی در شماری از این مدارس نیز اشاره کرد و گفت: برخی از مدارس مسیر تخلیه فاضلاب نداشتند و برای انجام این امور زیرساختی مجبور به استفاده از اضافه کاری شدیم و هم اکنون کار با کیفیت مناسب در حال پیشرویی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.